Projekt - Malotřídní škola
CZ.1.07/1.4.00/21/1911
"Malotřídní škola"
Zahájení : 7.2. 2011
Ukončení: 6.8. 2013
Doba trváné projektu: 30 měsíců
Doba trváné projektu: 30 měsíců
Podíl na nákladech: 432 040,00
Výše finanční podpory na jednohožáka: 4 300,00
Cílem projektu je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na základní škole v České re-publice. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo metodickým vzděláváníma podpůrnými kurzy pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat individualizací výuky prostřednictvím dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků se SVP a žáků mimořádně nadaných. Snížení výskytu rizikového chování u žáků ZŠ a podpory rovného přístupu ke vzdělávání bude v projektu podpořeno zapojením asistenta pedagoga, psychologa, speciálního pedagoga nebo zavedením programu primární prevence.
Klíčové aktivity
Číslo klíčové aktivity: I/1
Název klíčové aktivity:
Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol.
Číslo klíčové aktivity: I/3
Název klíčové aktivity:
Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti.
Název klíčové aktivity:
Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti.
Číslo klíčové aktivity: IV/1
Název klíčové aktivity:
Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje matematické gramotnosti žáků základních škol.
Název klíčové aktivity:
Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje matematické gramotnosti žáků základních škol.
Číslo klíčové aktivity: IV/2
Název klíčové aktivity:
Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol.
Název klíčové aktivity:
Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol.
Číslo klíčové aktivity: IV/3
Název klíčové aktivity:
Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti.
Číslo klíčové aktivity: V/1
Název klíčové aktivity:
Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje přírodovědné gramotnosti žáků základních škol a pro posilování empirických činností žáků ve výuce přírodovědných předmětů.